Nexus Energía instal·la autoconsum solar a la planta d’Eurofragance a Espanya

Nexus Energía ha instal·lat panells solars d’autoconsum a la fàbrica de la companyia Eurofragance a Espanya, situada a Rubí (Catalunya). La instal·lació suposa un important pas cap endavant per a la planta, ja que representarà una reducció de 35 tones de CO2 a l’any i comportarà un estalvi en el consum d’energia elèctrica de la planta anual entorn del 20% del total.

Nexus Energía, vuitena comercialitzadora d’electricitat i gas a Espanya i representant de productors renovables, s’ha encarregat de tot el projecte clau en mà. En concret, ha instal·lat 320 mòduls de plaques fotovoltaiques d’alt rendiment amb una potència de 118,40 kWp per aconseguir una producció de 149.300 kWh a l’any i proveir gairebé la meitat de tot el consum elèctric anual de la planta d’Eurofragance.

A més del dissenyi, legalització, instal·lació i manteniment, Nexus Energía realitzarà una gestió integral de l’energia produïda per la instal·lació d’Eurofragance a través dels seus serveis de comercialització d’energia 100% verda certificada. Es tracta d’una instal·lació d’autoconsum amb excedents, on l’energia excedent es vessa a la xarxa i l’empresa podrà reduir la factura de la llum gràcies als ingressos procedents d’aquests excedents. “Nosaltres li compensarem l’energia que produeixin els panells i que no consumeixi la planta venent-la al mercat”, exposa Jon Macías, Director Comercial de Nexus Energía. La inversió de 83.370 euros de la instal·lació serà amortitzada en 8 anys.

“Amb aquesta instal·lació fem una passa important per treballar de forma més eficient l’energia a la nostra planta. Una passa més per avançar en els plans de futur d’Eurofragance compromesos amb el medi ambient. La sostenibilitat i la reducció de l’impacte ambiental sempre ha estat un dels nostres reptes més importants d’Eurofragance” explica Joan Pérez Jiménez, Director General d’Operacions d’Eurofragance.

“És un orgull per a nosaltres que una empresa tan reconeguda i amb una important presència internacional com Eurofragance confiï en Nexus Energía com a soci en la seva aposta per l’autoconsum per millorar de forma significativa la seva eficiència energètica, obtenir un benefici econòmic i reduir la seva empremta ambiental. A Nexus Energía apostem per fomentar la sostenibilitat implicant als nostres clients en el camí cap a un nou model energètic, fomentant el consum d’energia verda i l’autoconsum”, sosté Jon Macías.

Informació de contacte